Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy Engelbert Strauss
Cart Image Do sklepu internetowego
  1. Engelbert Strauss
  2. Sklep internetowy
  3. Logowanie

Logowanie

  • Gdzie znajdę moje wcześniejsze zamówienia?
  • Czy potrzebny mi jest numer klienta, jeśli chcę się zarejestrować?
  • Gdzie mogę utworzyć nazwę użytkownika lub jak mogę ją zmienić?
  • Czy mogę wpisać inny adres dostawy?
  • Jak mogę zmienić swoje hasło?
  • Czy zarządzanie moimi danymi odbywa się w bezpieczny sposób?
  • Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
  • Co zrobić w przypadku problemów z wyświetlaniem strony sklepu?
  • Jaka jest różnica między wewnętrznymi i zewnętrznymi numerami zamówień?
  • Czy możliwe jest ponowne dodanie do koszyka wcześniejszego całego zamówienia?
  • Czy mogę zobaczyć wszystkie moje zamówienia w historii zamówień?
  • Czy możliwa jest zmiana metody płatności w przypadku płatności już oczekującej?
  • Dlaczego pod funkcją „Zapomniałeś hasła?”mój adres e-mail nie jest rozpoznawany?
  • Co mam zrobić, jeśli nie mogę się zalogować?
  • Jakie mam korzyści z rejestracji?
  • {{index + 1}}

Engelbert Strauss Sp. z o.o.

ul. Wróblewskiego W. 2a

40-214 Katowice

Tel 032 630 44 53
Faks 032 630 44 73
Mail info@strauss.pl
OCHRONA DANYCH OWH STOPKA REDAKCYJNA POUCZENIE O ODSTĄPIENIU PLATFORMA ODR