Logowanie
- Gdzie znajdę moje wcześniejsze zamówienia?
- Czy potrzebny mi jest numer klienta, jeśli chcę się zarejestrować?
- Gdzie mogę utworzyć nazwę użytkownika lub jak mogę ją zmienić?
- Czy mogę wpisać inny adres dostawy?
- Jak mogę zmienić swoje hasło?
- Czy zarządzanie moimi danymi odbywa się w bezpieczny sposób?
- Co mam zrobić, jeśli zapomniałem hasła?
- Co zrobić w przypadku problemów z wyświetlaniem strony sklepu?
- Jaka jest różnica między wewnętrznymi i zewnętrznymi numerami zamówień?
- Czy możliwe jest ponowne dodanie do koszyka wcześniejszego całego zamówienia?
- Czy mogę zobaczyć wszystkie moje zamówienia w historii zamówień?
- Czy możliwa jest zmiana metody płatności w przypadku płatności już oczekującej?
- Dlaczego pod funkcją „Zapomniałeś hasła?”mój adres e-mail nie jest rozpoznawany?
- Co mam zrobić, jeśli nie mogę się zalogować?
- Jakie mam korzyści z rejestracji?